maanantai 23. elokuuta 2010

Im alive - elokuun päiviä!

On ollut sellaista matalalentoa, että itteeki hirvittää...olen kävellyt sellaisessa mustassa sumuisessa putkessa jossa en ookkaan sitten ollut aikoihin. Varmaan viimeksi silloin kun syömishäiriö jylläsi pahiten ja olin niin alhaalla kun voi olla. Tähän nykyhetkeen on monta syytä ja pienin syy ei suinkaan ole omat sukulaiset joista muutama on tehnyt sellaset temput joita on vaikea ohittaa. Pitää nyt vain oppia se, etten voi holhota, auttaa kaikkia enkä imeä kaikkea paskaa sisääni. Mun täytyy keskittyä itseeni ja pitää itsestäni huolta!

Olen nyt päässyt siihen oloon jossa mulla on henkisesti suht kevyt olla ja turvotukset ovat lähteneet. Tämmöstä taistelua tämä on ei voi mitään! Ylä- ja alamäkeä mut en oo luovuttaja! oon luovuttanut aina elämässä ku oon ajatellut etten oo sen arvoinen ja laittanut aina muut etusijalle. Nyt laitan itteni korkeimmalle korokkeelle (perus itsetunto on ihan hyvä juttu vaikka mitä muut sanois!) ja alan pitää itsestäni huolta :)

Kuin salama kirkkaalta taivaalta mun avuksi tuli painonpudotusryhmä!!! Mun kuntosalilla on kokoontunut Painonvartijoiden ryhmä joka mua ei kiinnostanut, mut nyt kun se katala firma meni pois Suomesta tilalle tuli uus ryhmä. Ja tohon ajattelin mennä, koska tarvin myös livenä tukea tähän hommaan.

Kokoontuminen on 10 kertaa, kerran viikossa ja hintaa tolle tulee 75€. oon sen valmis tosta maksamaan. Koska oon katsonut nyt personal traineria (hyvää jonka kans natsais jutut ja hommat) mut en oo vielä löytänyt. Joten tää vois olla avuks nyt siihen asti. Ja halpa toi on ku vertaa pt:n hintoihin joten otan oljenkorren käsiini ja riipun siinä!

Ryhmässä ei lasketa kaloreita, pisteitä eikä muutamaan vaikka saadaan kuulemma jotakin esimerkkipäiviä jne. Hyvä niin koska tiedän miten mun kroppa toimii, mistä se tykkää ja mitä ei voi sietää. Enkä muutenkaan ole enää ikinä valmis siihen et joku muu sanoo miten mun pitäs toimia. Itsestä se kaikki lähtee!

Sinne tulee sit vierailemaan kuntosalin personal trainer/ravintoterapeutti joka on "tuttu" mulle ja aika hyvä tyyppi. Ja uskon, että toi vois olla sellanen jonka palveluja voisin ostaa 10 viikon jälkeen jos tyyppi vaikuttaa hyvältä.

TÄSTÄ LÄHDETÄÄN TAAS!!!!!!!!!

2 kommenttia:

  1. Hei!
    Toivottavasti sulle kuuluu hyvää.
    Et ole aikoihin päivitellyt tänne mitään...
    Kaikkea hyvää toivottelen sulle.
    Tsemppiä! Älä luovuta!
    /Teveronika

    VastaaPoista
  2. Heippa Teveronika!
    Olen ollut tosi laiska päivittämään tätä :(
    Mutta ajattelin palata tänne taas!
    En ole luovuttanut ja tuo painonhallintaryhmä josta tuossa merkinnässä kerroin on ollut suuri apu itelleni. Paino on nyt 115kg ja -25kg yhteispudotus! Tavoitteena on päästä alle sadan toukokuun loppuun mennessä :)

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi!